حذف محدوده جعرافیایی در تلفن تحت شبکه

حذف محدوده جعرافیایی در تلفن تحت شبکه

شرکت ها و سازمان های بسیاری هستند که از نظر ساختار در چند نقطه جغرافیایی مستقر می باشند. دفاتر، کارخانه، انبار و بخش های مختلف یک مجموعه می باشند که ممکن است از نظر ساختار و نوع قرارگیری در جاهای مختلفی باشند ولی عضو یک مجموعه هستند لذا اگر بتوانند دارای یک سیستم تلفنی یکپارچه باشند از نظر ارتباطی و همچنین هزینه ای بسیار مقرون به صرفه می باشند.

تلفن تحت شبکه با توجه به ماهیت آن که کارکرد بر روی وب می باشد به کاربر خود اجازه می دهد تا با تعریف شبکه محلی و ارتباط آن با اینترنت، تلفن خود را بدون محدودیت جغرافیایی راه اندازی کند و از امکانات آن استفاده کند. در سیستم VoIP اتصال به مرکز از طریق شبکه می باشد. بدین معنی که در هر نقطه از دنیا که امکان برقراری ارتباط به شبکه مرکزی از طریق وایرلس، اینترانت، اینترنت و هر شکل دیگر ارتباطی وجود داشته باشد، امکان اتصال داخلی به مرکز تلفن وجود دارد. این اتصال می تواند از طریق گوشی تلفن تحت شبکه، رایانه، تلفن همراه و … انجام پذیرد.

این ویژگی به امتیاز بسیار مثبتی برای این سیستم ها تبدیل شده تا کاربر بتواند بدون هیچ محدودیتی داخلی های مورد نظر خود را فعال نماید.

این ویژگی بسیار مثبت را باید در کنار امنیت شبکه مورد بهره برداری قرار دهید تا از ایجاد مشکلات بعدی که در صورت نبود امنیت ایجاد می گردد جلوگیری به عمل آورد.

با ما برای ایجاد تغییرات تماس بگیرید.