وب سایت

طراحی وب سایت

وبسایت

امروزه با پیشرفت علم و گسترده تر شدن فضای اینترنت اهمیت طراحی وب و نگهداری از آن بر هیچکس پوشیده نیست. به طوری که در سال 2019 میلادی کمتر مجموعه ای را می بینید که: ادعای تخصص در حیطه کار خود را داشته باشد، اما سایت در زمینه ی فعالیت خود نداشته باشد. با استفاده از سایت می توانید در جهت بهتر دیده شدن استفاده کنید. روش های جذب مشتری از سال های پیش تاکنون دستخوش تغییرات چشم گیری شده است: مثلا در گذشته بازار محلی برای خرید کالاهای مورد نیاز مردم از بقالی تا عطاری، از ظروف مسی تا رنگ کاری و … بوده است، که با مراجعه به آن مایحتاج خود را از مغازه مورد نظر خریداری می کردند. اما با گذشت زمان و با گسترش تکنولوژی شما حتی بدون اینکه از منزل یا محل کار خود خارج شوید، می توانید نیاز خود را برطرف کنید.

وب سایت

وبسایت به عنوان ویترین مجموعه کاری باید خصوصیاتی داشته باشد که در هنگام طراحی آن باید لحاظ گردد.

1- زیبایی وب سایت

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وبسایت جذاب با توجه به موضوع کاری، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب خواهد گذاشت.

2- کاربردی بودن وب سایت

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده زیبا هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

3- وب سایت باید دارای هویت باشد.

طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

4- امنیت وب سایت

امنیت اطلاعات وب سایت برای رازداری و مشتری مداری بسیار مهم است، همچنین امانت داری و راز داری طراحان وب سایت برای مجموعه سفارش دهنده بسیار مهم می باشد لذا مهم است که در هنگام  طراحی سایت این دو نکته که در سایت مسائل امنیتی برای حفظ اطلاعات کاری و اطلاعات مشتریان لحاظ گردد.

امنیت وب سایت

سئو وب سایت

طراحی وب سایت مطابق با استاندارد کاری و لحاظ کردن تمامی جوانب برای یک سایت یک گزینه لازم می باشد ولی کافی نیست. برای بالا رفتن مخاطبین و بازدید سایت نیاز است سئو (SEO) سایت مدیریت شود.

سئو وب سایت

دلایل نیاز به سئو:

1- برتر بودن در نتایج جستجو

2- ترافیک هدفمند وب سایت

3- افزایش رتبه سایت

4- پیشی گرفتن از رقبای سایت

سئو وبسایت

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

همانطور که می دانید اکثر ترافیک سایت ها از طریق موتور های جستجو مثل گوگل ، بینگ و یاهو فراهم می شود، اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند ترافیک کاربران را به وب سایت ها بیاورند ، اما موتورهای جستجو روش اصلی برای هدایت اکثر کاربران اینترنت به وب سایت ها به شمار می روند.

در هر حال ترافیک وارد شده از موتورهای جستجو هدفمند است و کاربران دقیقا همان چیزی را که سایت مورد نظر ارائه می دهد را دنبال می کنند، پس موتورهای جستجو جاده هایی هستند که این اتفاق در آن ها می افتد، حال اگر موتورهای جستجو سایت شما را پیدا نکنند یا محتوای شما را به پایگاه داده خود اضافه نکنند، شما فرصت های باور نکردنی برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست می دهید.

ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و موفقیت را به سایت ها سرازیر کند، سرمایه گذاری در سئو سایت می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی، میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.

موتورهای جستجو مانند گوگل همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی و الگوریتم های خود را برای ردیابی وب سایت ها دقیق تر کنند و نتایج بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با این حال، محدودیت هایی برای موتورهای جستجو وجود دارد ، با سئو سایت می توان محدودیت ها را کنار زد و نتیجه بهتری برای کاربران و همچنین موتورهای جستجو فراهم کرد.

مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همسو شده است.

گوگل برای ارائه نتایج جستجو و رتبه بندی سایت ها بيش از 200 فاکتور مهم رتبه بندی را بررسی می کند، الگوریتم های گوگل جنجالی ترین مواردی هستند که معمولا هر چند مدت یکبار بروز رسانی و تاثیر زیادی در نتایج جستجو و رتبه ها می گذارند.

سئو گوگل

بهینه سازی سئو وب سایت

برای شروع بهینه سازی سایت باید قدم هایی درست و مطمئن برداشت. بهینه سازی سئو وبسایت طی چند مرحله گام به گام باید پیش برد.

1- بررسی وب سایت از نظر ساختار و طراحی

2- بررسی رقبای کاری و وبسایت آنها

3- بررسی لغات کلیدی موتور های جستجو برای جستجوی وبسایت

4- بررسی راه های افزایش بازدید مانند بک لینک، پاپ آپ، لغات کلیدی در وبسایت و ….

5- اجرای راه های بهینه سازی سئو

وبسایت

برای طراحی سایت و بررسی سئو آن با ما تماس بگیرید.